2011年9月10日星期六

中佬危機

看了蔡東豪的毅行出哲學,發現自己原來有中年危機,其實以年齡計,我早就踏入中年,不會再有人叫我哥哥,只會喊我叔叔,難怪如此抑鬱。
據說,中年危機最有可能搞婚外情,我未婚,未有資格,搞人地老婆,又太衰格,搞小妹妹,人地嫌我老,弊。
蔡東豪說中年危機的人,多數會搵樣不一樣的東西俾自己搞,他毅行、馬拉松,咁計的話,我幾年前已經中年危機了,否則唔會學車、學網球、學鋼琴,事實上,我年少老成,中學時已覺得自己是個中年人,穿polo tee(不是有馬仔那隻,只是那個款啦,後來就有買那些恤衫,但始終沒有一件polo的polo tee),中年了這麼多年,終於人到中年,抑鬱ing。

沒有留言:

發佈留言