2012年2月11日星期六

銀行女職員又找我

不時接到銀行女職員電話,可惜,我多數拒絕她們。
又接到一個銀行女來電,之前做按揭時,有一面之緣,忘了她長甚麼模樣。
她很客氣,問我有沒有興趣開個新戶口,支票戶口也有一厘息,存入50萬元,每月有400多元息收。
「我無咁多錢開戶口喎。」
「其實只係約數,少一些也可以,例如10萬蚊都可以幫你開,羅生,你係我地特選客戶,基本上你乜都唔使做,我地會幫你開新戶口,之後再通知你。」
「老實講,我10萬蚊都冇,如果存三幾萬蚊開戶,每月收息可能得幾蚊或一個幾毫,好寒酸咁喎。」
「......」
「對唔住,真係幫你唔到。
「都唔係既,下次有機會再搵你啦,羅生。」
我絕對唔係玩佢,事實上如果我有50萬閒錢,我不介意開多個戶口,可惜我真係無一筆咁既「閒錢」。銀行女職員,你們日理萬機,遇上我,算你不好彩了。

沒有留言:

發佈留言